Sidevisninger i alt

tirsdag den 14. februar 2012

Længe siden sidst..

Ja, der er lige gået et par dage, siden jeg sidst har lagt noget ind på min blog - det har ikke nødvendigvis betydet, at jeg ikke har fulgt med hos jer andre. Der er bare sket så meget, at jeg ikke har haft overskud til at være aktiv selv herinde.
Dét der har fyldt rigtig meget i min hverdag, har været søvn.. Eller mangel på samme! Andreas har ikke sovet igennem nogensinde, og han vågnede flere gange om natten og var dybt ulykkelig. Efter et ørelæge skift til en anden klinik, har Andreas endelig fået lagt dræn i begge ører, og nu sover han som aldrig før om natten :-)
Jeg er også startet op på mit studie igen efter endt barsel, og det tager jo også noget tid at falde ind i rollerne som arbejdende familie. Jeg er kommet i praktik i en rigtig god børnehave, så det er super dejligt for mig at starte op igen :-)
Savn fylder også rigtig, rigtig meget i mit liv lige pt. Jeg mistede min søde bedstemor for omkring 2½ uge siden, og jeg savner hende utrolig meget. Hun var en af de sejeste mennesker, jeg nogensinde har kendt og garanteret kommer til at kende.
Jeg håber på at kunne starte op med at skrive jævnligt herinde igen - jeg kigger i hvert fald med hos jer andre i ny og næ :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar