Sidevisninger i alt

fredag den 26. august 2011

Give Away'en der blev glemt...

Da jeg startede denne blog, lavede jeg i al hast en give away, for at lokke lidt faste læsere til. Man skulle blot blive fast læser og lægge en kommentar ved indlægget, og når der så var 10 faste læsere, som havde smidt en kommentar, ville jeg trække lod.. Den eneste der har været interesseret i denne give away, er min søde søster, som jeg i virkeligheden tror, kun meldte sig på den give away, for at være sød ved mig.. For, nu kan jeg jo lissom godt se, at det ikke har været det fedeste at få dørgreb og en bog!! :-D Jeg afblæser derfor denne give away, og afleverer tingene til søs, hvis hun virkelig vil have dem... MEN(!), der vil inden længe blive lagt en ny give away ud fra mig, så følg med... :-) (Jeg lover, at den bliver bedre end den foregående) ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar