Sidevisninger i alt

søndag den 19. februar 2012

Tænd et lys...

...for nogle du savner!


Jeg har arvet disse tre fine guldbelagte lysestager af min kære bedstemor (Lotus blomsterne har jeg selv købt). Først kunne jeg ikke helt se, hvor de skulle placeres, da jeg lige i øjeblikket er mest til sølv tingeltangel (ja, det skifter lidt som vinden blæser!). Men, efter at have tænkt mig om i et par dage, fandt jeg på at stille stagerne sammen med mine egne lotus blomster. Det var et perfekt match! Og nu står de alle seks på spisebordet, hvor de skal tændes, hver gang vi spiser sammen om bordet.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud ven....rigtig flot kombination:-)
    Og dit nye blog layout ser super godt ud..me like:-)
    Knus søs

    SvarSlet
  2. Takker :-) Jeg er også selv ret glad for, hvordan bloggen ser ud nu :-)

    SvarSlet