Sidevisninger i alt

lørdag den 25. februar 2012

Advarsel!!

I dette indlæg vil pral forekomme!

Jeg har tabt mig! Jeg er ENDELIG kommet forbi dét tal på vægten, som jeg ikke har kunnet passere de sidste 2-3 år!! Jeg stoppede i starten af ugen med at spise kartofler, ris og pasta, og nu har jeg altså tabt mig 3 kg på 6 dage!! Det er jo vildt!! Jeg har i stedet spist bønner eller rodfrugter til aftensmaden, og til frokost har jeg spist et par knækbrød med hytteost og frugt ved siden af. Jeg har spist til jeg ikke har kunnet føle sulten mere, men dog ikke så meget, at jeg jeg bliver monster ulækker mæt. Jeg har endda i løbet af ugen indtaget kage to gange!! Jeg er vildt overrasket, men aller mest glad og tilfreds fordi jeg nu kan passe et par jeans, som jeg ikke kunne knappe for et par måneder siden! Det er fedt og jeg er sej!! :-)

1 kommentar:

  1. Du er da PISSE sej - hvorfor fortalte du mig ikke det (altså ikke det med sejheden, men det med vægten) da du var her i dag ven???
    Skide flot gået...du har da rygrad - ik ligesom mig der bare siger FÅRK DET og æder kage og chokolade til det vælter ud af ørerne:-)
    Godt gået...
    Knus søs

    SvarSlet