Sidevisninger i alt

torsdag den 23. februar 2012

Feber og snot i laaaaange baner!

Den lille Andemand er blevet syg :-( Han har haft falsk strubehoste siden tirsdag, og det er såååå synd for ham! Det lyder så grimt, når han hoster, og jeg er ikke et sekund i tvivl om, at det gør hamrende ondt på ham. Og min store dreng har endda været så uheldig i dagplejen i mandags at falde ned af dagplejerens fortrappe, så han er fuldt af sår på og rundt om næsen...og så er det altså ikke spor sjovt at være snottet, når man hele tiden skal have pudset næse (dumme mor med dum snotklud GÅ VÆK! -er jeg ret sikker på at han tænekr flere gange dagligt)
Lige nu sover han, så det vil jeg benytte mig af, og få hvilet mig lidt - nattesøvnen har vi helt skippet i disse dage.. Godnat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar