Sidevisninger i alt

tirsdag den 28. februar 2012

Dine øjne, de skal se...

...for mine kan ikke i hvert fald! Jeg har i en alder af 26 år fået øjenbetændelse?!?! Og jeg som gik her og troede, at det kun var børn, der kunne rage sådanne sygdomme til sig! Det er det så ikke, kan jeg jo så fortælle!
Udover mærkelig øjenlidelse (jeg lider faktisk, for det gør sgu lidt ondt, og øjnene er satmer en træls ting at have ondt i!) er der dét på bedding, at Andemanden bliver 1 helt år på næste lørdag!! HURRAAA!! Og jeg kan STOLT fortælle, at min søn nu kan gå!! Endnu mere HURRAAAAAA!! :-) Han er en dygtig dreng! Mors dygtige dreng! :-) I fødselsdagsgave får han en sej grøn hoppeko, et puslespil og et par skindfutter. Jeg glæder mig faktisk til at give ham koen - jeg tror han vil blive forelsket ved første øjekast! :-) Speaking of - så skal jeg skisme da afsted til apoteket efter hemmelig eleksir til øjnene!! Hyggehejsa!!

By the way - så kommer der snart seriøs fotospam af den lille trold! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar