Sidevisninger i alt

mandag den 20. februar 2012

Dagens køb

Jeg har været på skoleindkald i dag, og efter at have fået fri, tog jeg lige et smut omkring TIGER og Søstrene Grene. Her er hvad jeg fik ud af det:


Disse ting fandt jeg i søstrene Grene + diverse andre knapt så spændende ting af fotografere :-) Jeg er VILD med flagranken - ja, mine indkøb bærer vidst lidt præg af, at der snart skal holdes 1 års fødselsdag her i huset! :-)


I TIGER fandt jeg denne super søde madkasse til en flad 20'er! Nu kan faren i huset godt ånde lettet op og ikke frygte mors gamle lyserøde bamse madkasse, som ellers har været brugt, når vi har været på tur ;-) Krydderierne koster 10kr stk, og de er faktisk rigtig gode, og der er et kæmpe udvalg i butikken.

I dag har jeg fået godkendt mine praktikmål...sådan da! For der er liiiiige lidt ændringer, som jeg egentlig burde sidde og lave nu! Må sgu hellere komme i gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar