Sidevisninger i alt

fredag den 12. august 2011

Dyr, månen, julehjerter og en hulans masse flag!

Ja, man kan vel godt sige, at jeg er gået i selvsving med perlerne.. Havde sgu da helt glemt, hvor sjovt det er at sidde at nørkle med :) I aftes fandt jeg osse hækletøjet frem - det blev bare ikke lige til så meget på den front.
Her er, hvad jeg har lavet de sidste to dage:



Jeg skal have lavet en masse andre dyr, som kan hænge i en uro, inde på Ands værelse - tror det vil se godt ud i vinduerne. Julehjerterne er til køkkenvinduerne og Ands værelse, når vi rammer december måned, og flagene er til at lægge på bordet, når der holdes fødselsdag i huset.. Gad vide om der ikke sku være én eller anden herhjemme, som snart bliver 26 somre...?? ;)

Her til formiddag tog mandse fri, for at jeg kunne komme til frisøren.. Er han ikke sød? Synes det var skønt med lidt selvforkælelse, og tror resten af min dag bliver fantastisk! Junior sover til middag, og nu vil jeg gå i krig med perlerne endnu en gang :)
Ha en skøn weekend! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar