Sidevisninger i alt

søndag den 7. august 2011

Nedtur.......

Åh, jeg har nedtur her til aften... BIGTIME!! Sidder nærmest (læs: helt 100%) med tårer i øjnene i denne skrivende stund. Det er heldigvis helt normalt, at man godt kan få en ordentlig nedtur efter et par dage i det her spis-sundt-halløj, jeg har startet. Jeg har lyst til at spise chokolade, tage i byen og drikke bajere, til at være mit gamle tynde jeg, som ingen forpligtelser havde, har lyst til at bruge hele min SU på tøj, som jeg aldrig rigtig kommer til at bruge, til at tage på café med veninderne helt impulsivt (uden at have dårlig samvittighed overfor mand og barn), har lyst til at skrige helt vildt af nogen, har lyst til at være mere til stede i mit liv.... Åha.... Ja, nedtur - det kan man vidst roligt kalde det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar