Sidevisninger i alt

fredag den 1. juli 2011

Ny blog - bye bye Kris Myr

Jeg har for meget bøvl med den gamle blog "krismyr", så har besluttet at lukke den ned, og starte en ny i stedet.. Det er så den her ;)
Bloggen vil komme til at omhandle min hverdag, om at have et barn, hvad jeg går med i tankerne, om at være på barsel - ja, om at være i mine sko :)
Jeg håber, at du vil følge med og skrive et par kommentarer i ny og næ - det kan jeg så godt li'! :)
Det her er mit lille forsøg på at komme lidt ud af den berygtede "baby-boble" - omend det så "kun" er via internettet, så håber jeg, at det vil give et frisk pust eller en hel orkan i hverdagene.. :)

I dag skal Andreas og jeg over til moster, onkel og de to fætre.. Farmanden skal nemlig til sommerfest på fabrikken, og vi blev hurtigt enige om, at vi i hvert fald ikke gad være alene hjemme på en fredag :)

Ha' det hyggeligt allesammen :)

2 kommentarer:

  1. Fin ny blog ven....jeg melder mig straks som den første faste læser:-)
    KNUS og vi ses snart

    SvarSlet