Sidevisninger i alt

fredag den 1. juli 2011

Go'lørda'da'dag!

Så er det lørdag morgen, sønnikke har lige fået sin morgenbajer, og min kaffe er ved at løbe igennem maskinen, så vores lille hjem så småt begynder at dufte af mokka. Det sætter min mand nok pris på, når han her om lidt vågner med tømmermænd ;)
I går aftes var And og jeg på besøg hos min skønne søster (hendes blog hedder bymyr.blogspot.com - ta' da et smut forbi hende) og hendes lille familie. Det er altid så dejligt at være på besøg hos dem, hun er den vildeste hyggemor :) Hun viste mig et lille garagesalg/loppemarked, som bare så helt fantastisk ud - desværre var der lukket :( Så vi prøver lykken igen næste gang ;)
Da jeg kom hjem, fik jeg puttet And, og manden var jo til sommerfest på arbejdet.... What to do then?? Jeg fik midt i tøjsammenlægningen og ophængningen lidt af en hjerneblødning. Jeg NÆGTEDE at fortsætte! Når alle andre i huset skulle hygge sig og slappe af, så ville jeg fandme da så osse! :) Så jeg lavede mig en skål varme popcorn, et stort glas juice og smed mig ind i sengen og tændte for filmen "Bandits" - en ret sjov film med Bruce Willis og Billy Bob Thornton. Jeg rå-hyggede mig for vildt, og på trods af træthed, ville jeg bare ikke falde i søvn.. Nej, min fritid skulle skisme da nydes. Så lidt mat i sokkeholderne sidder jeg nu her, lørdag morgen, ved mit gamle skrivebord i egetræ med fine udskæringer, og kæmper lidt med at holde øjnene åbne og hjernen i gang - men det var bare det hele værd :) Vi klarer os dagen igennem med kaffen, som i øvrigt er ved at være klar nu :)
God weekend everyone :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar