Sidevisninger i alt

lørdag den 2. juli 2011

Aftenens høst i billeder

Her til aften gik jeg mig en tur i vores skønne, fuldstændig tilgroede have.. Jeg kom forbi ribs-, solbær- og thaibærbuskene,som jeg jo ikke kunne passere uden at plukke nogle til aftenens hygge. Jeg fandt også lidt mynthe, oregano og timian, som vi har hakket og blandet med olie, salt og friskkværnet peber, og derefter blandet i kartoflerne, som vi skal have til vores bøffer :) And var osse med i køkkenet - han fandt bare legetøjet mere interessant ;)

2 kommentarer:

  1. Uhm det ser lækkert ud ven...blev de goe, kartoflerne??

    SvarSlet
  2. Ja, de blev monster gode.. Og duften af de friske krydderurter bredte sig til hele hytten, imens kartoflerne var i ovnen.. Der er bare noget helt specielt over at gå ud i haven og hente aftensmaden.. Uhm, jeg elsker det :) Og nu vi er ved krydderurter, elsker jeg faktisk osse, at Camilla Plum siger KRØDDERURTER i stedet for, og hun vil altid have MASSER AF DEM!! :)

    SvarSlet