Sidevisninger i alt

torsdag den 14. juli 2011

Græsenke for en stund...

Mandse tager på kanotur med herrene i vennekredsen fra i morgen tidlig til søndag eftermiddag.. Puha, vi kommer til at savne ham herhjemme - nok allermest mig. Jeg har aldrig prøvet at have And helt for mig selv i så lang tid ad gangen. Så håber at middagslurene og nattesøvnen er gode ved os her i huset :) Heldigvis kommer der gæster lørdag, så helt alene og forladt er vi dog ikke ;)
Mandse har ferie fra nu af og 16 dage frem - det er FANTASTISK! To ugers sammenhængende ferie har han aldrig haft, i de 7 år, vi har været sammen.. Faktisk tror jeg ikke, at han har haft to ugers ferie i det samme år, i de 7 år..! Vi skal bruge ferien på "projekt hus", som vi næsten er færdig med at male. Vi skal også til Skive Badeland en af dagene, så sønnike kan komme ud at svømme :) Det glæder jeg mig meget til. Ellers byder ferien på en bytur for forældrene, imens junior er hos sin bedstemor og bedstefar, og mon ikke at der også kommer et par spontane ferie-hygge-familie-ture :)
Jeg elsker i hvert fald, at min lille familie skal være rigtig meget sammen det næste stykke tid :) :) :)

1 kommentar:

  1. Guuud ja det er jo denne weekend at han skal afsted...det havde jeg da helt glemt! Håber det kommer til at gå som smurt for jer 2 derhjemme og det skal det nok ven...tag på ture, tril ned i byen med vognen, gå på cafe med et par veninder, inviter dig selv på kaffe rundt omkring (jeg kan desværre ikke tilbyde mig, Grøn Koncert i morgen og afsted på ferie lørdag...)
    Håber det kommer til at "KØRE" for jer:-)
    Knus

    SvarSlet