Sidevisninger i alt

søndag den 3. juli 2011

Farveladehjælp - tak!

Jeg har disse to skønne billeder til at hænge i min baggang:

Jeg skal have hjælp til at hitte ud af, hvilken farve rammerne skal have??? Jeg købte dem på et bagagerumsmarked i Randers for over 1 år siden, og hang dem kun lige op, for at se, om de nu passede på den væg.. Meningen har jo hele tiden været, at de gamle trærammer skulle males - med det samme.. Efter jeg fik mandse til at hænge dem op, har jeg efterhånden glemt alt om deres eksistens.. Indtil her til aften, da jeg stod med hovedet i fryseren på jagt efter noget spiseligt.. Så slog det mig pludseligt, at jeg jo havde det her lille projekt hængende på væggen! Jeg aner bare ikke en hujende papfis om, hvilken farve eller farver der kunne klæde de her to søde billeder - suggestions PLEASE!?!?!
Håber alle har haft en dejlig weekend.. Jeg slutter min af ved at sidde og grine af manden min, som har forsøgt at putte dengsen.. Han kom kravlende ud af værelset med den ene pegefinger foran munden, der lavede "SHH!" bevægelsen, imens han forsøgte at lukke døren lydløst efter sig - stadig på alle fire - sæt nu barnet kan se igennem døren, at far nu står op!?! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar