Sidevisninger i alt

fredag den 29. juni 2012

Weekend! Endelig kom du!

Jeg har GLÆDET mig til denne weekend.. Ikke fordi vi skal noget helt vildt, men vi skal nemlig noget særligt.. Vi skal nemlig hive stikket ud, være herhjemme, hygge, spise dejlig mad, have ro omkring os og lege på livet løs! Udover glædelse over at være i weekend-mode, så er jeg også super glad over, at have en fantastisk faster i min skønne familie! Hun ringede i går og spurgte, om jeg var interesseret i to store poser tøj, som hun havde fået foræret, men desværre ikke kunne passe særlig meget af.. Gratis tøj? Hell yirh! Der ligger to store bunker tøj på mit stuegulv, som bare venter på at blive lagt pænt sammen (må indrømme, at jeg i min iver, fik beklædt gulvet med dametøj) og lagt ind i skabet! Lækkert med "nyt" i klædeskabet! God weekend til allemand!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar